Välkommen till mig & min värld

torsdag 30 januari 2014

Händelserik dag på alla sätt och vis.............

Lämnade min lillprins på fritids kl 7:00 ca...halt som attan på E16...så jag anlände ngr minuter försent till jobbet. Men huvudsaken är ju att jag kommer fram....hel & hållen...tycker jag och mina nära & kära :)

Hade planering direkt på morgonen...så jag fixade med en del praktiska saker på datorn som ingår i mitt uppdrag....så nöjd så.....och min närmsta chef är också nöjd.....så då är allt som det ska ;)
Kan ju lugnt säga att det händer saker hela tiden på jobbet....gäller att vara flexibel....hela tiden...snabbt tänka om och bara köra....pust!

Lillprinsen hämtade jag strax efter 16:00.....hem och kokade mannagrynsgröt och sedan iväg mot träningen med SAIK U10 grabbarna.
Deras träningstimme bara flög iväg...tack vare goa bandymorsor som bara är för underbara....så många goa skratt :) Luv Ya ladies!! <3
Tack vare A-lagets lagledare Hagge, har nu våra grabbar 2 st faddrar fr A-laget. Hagge hade tänkt på min lillprins och valt ut målvakten Pasi Hiekkanen och sedan bästaste Magnus Muhrén...säger bara Wow!!!

Pratat med finaste syster och finaste mannen....så nu kan jag krypa ner i sängen....trötter och orkar ingé mer. I morgon är det fredag igen....på med kjolen....he he he

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar