Välkommen till mig & min värld

torsdag 9 januari 2014

Ont i magen av skratt......

En torsdag på jobbet som bara flög iväg med super fart.....haft egen planering, varit med förskoleklassen och sedan på fritids - 7:30-15:30 (pip)
Susade hem på E16 i dugg regn.....hämtade lillprinsen fr hans fritids....hemma ca 1h då middagen skulle ätas innan dagens bandyträning (17:30-18:30). Grabbarna körde och gav järnet....och vi Bandymorsor stod vid sidan av och skrattade och surrade.....jag bara Love it :)
Ett gott skratt förlänger livet med hästlängder och idag har jag skrattat så att jag fick ont i magen.....tack mamma H och tränaren B :)

Lillprinsens helgväska ska packas igen....igår och fram tills för 30 min sedan, skulle han vara hos sin pappa t.o.m måndag morgon. Bra hann jag tänka, så kan pappan vara med på en träning den här säsongen iaf.....och jag hann även prata med tränaren J.J att de får hjälpa lillprinsen med hans målvaktsutrustning så att de blir rätt (nya benskydd den här säsongen....med en massa spännen och band som ska fästas på olika ställen och sätt). 
Men när jag skulle börja packa inför helgen....ville lillprinsen komma hem på söndag morgon innan träningen 9:30 som vanligt. Min lillprins får komma hem när han vill för mig....helst skulle jag vilja ha han hemma jämt ...och vem vet, det kanske blir så en vacker dag <3

Nu ska jag packa min lilla helgväska också....längtar efter finaste mannen som en liten "toka".....he he he

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar