Välkommen till mig & min värld

onsdag 8 januari 2014

Vilka härliga minnen........

Idag var det dags att återvända till vardagen....lillprinsen till sitt fritids...mannen till sitt och jag till mitt jobb.
Nu kör vi....he he he.....men jösses så trött jag var när jag väl kom hem. Kändes som om jag inte hade minsta ork kvar i kroppen....men middagen fixades, disken diskades, tvättmaskinen fylldes med tvätt, vek tvätt och hängde tvätt innan jag sedan packade lillprinsens ryggsäck inför morgondagens gymnastiklektion (skridskor).
Men nu finns ingé kraft kvar....sängen hägrar!

Lillprinsen låg i sin säng (han har den i mitt rum) och han pratade om att vi snart måste förlänga hans säng - han har en växasäng.  "Då måste vi flytta den tillbaka till ditt rum, för då blir den 2m lång och då får den inte plats i mammas rum" sa jag.
Hmmmmm....så kom han in på var hans säng har stått sedan vi flyttade till Sandviken (juni 2009...tiden innan minns han inte så mycket av) och hur lång den har varit. Från början hade han sängen i sitt rum....men kom varje natt till mitt rum och sov med mamma <3 Sedan blev det att han ville sova på en madrass på golvet i mitt rum.....omgärdad av alla gosedjur tills vi flyttade in hans säng i mitt rum......"Vilka härliga minnen mamma" sa lillprinsen och la händerna bakom sitt huvud <3 Underbara unge!!!!

kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar