Välkommen till mig & min värld

fredag 17 januari 2014

Fredag......början på helgen.......

Whoohooo det är fredag!
Kjolen åkte på i morse och togs inte av förrän jag var hemma igen :)

Har haft en underbar dag på jobbet idag...blir så många goa skratt med bästa kollegan A...och ungarna...vilka go'bitar :)
Att få en kram och höra "Jag är så glad att du jobbar här" värmer mitt hjärta...och fick mig att bli minst 10cm längre i ett nafs ;)

Hemma i Sandviken har jag och min lillprins helg-handlat (han bestämde middagsmaten = stekt lax, kokt potatis och kall fisksås)....jag har diskat och plockat lite, medans lillprinsen spelade på sin Xbox 360 (LegoMindCraft). Finaste mannen hämtade vi från Resecentrum strax före 20:00 (8pm).
Nu är lilla familjen samlad igen, som sig bör. Lycka och kärlek!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar