Välkommen till mig & min värld

tisdag 7 januari 2014

"Bara bubblor......."

Min lillprins håller på och klä av sig innan han ska lägga sig och precis innan han hinner ta av sig sina byxor fiser han lite....hmm...luktar inte så gott, så mamman frågar "Behöver du gå på toa?"
"Ja, men det där var bara bubblor...vänta till de riktiga brakarna kommer" svarar lillprinsen. 

Städat bort julen...packat ner allt i lådorna och burit ner dem i källaren....där får de vara till i slutet av november/början av december då de ska upp igen :) Jag älskar julen....så det är  med lite vemod jag plockar undan julen varje år i januari....och det blir så tomt när granen är nerpackad i sin låda - även om våran gran inte tillhör de största "konstgjorda" granar som finns på marknaden (den är bara 150cm hög!).

Finaste mannen har jobbat idag....blev lite längre än vanligt...så dagens middag dröjde lite.....men det var det värt :)
Lillprinsen hade önskat McDonald's mat och det blev det....finaste mannen köpte med sig på hemvägen <3

Tittar lite på TV.....sammandrag av sommarens "Allsång på Skansen"....i min ensamhet....mannen sover och det gör lillprinsen också snart....hoppas jag i alla fall, för imorgon ringer hans klocka 06:30....pip!
Jobb väntar för mamman och en dag på fritids för lillprinsen (hans vårtermin börjar på torsdag).

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar