Välkommen till mig & min värld

onsdag 29 januari 2014

Efterlängtad.....

Så har jag varit på jobbet idag (7:45-16:15)....jubel och kramar av kollegor och barn när jag klev innanför dörren. Härligt att känna sig efterlängtad <3
På eftermiddagen var vi till idrottshallen med våra fritidskillar och körde lite teknikbana med dem - innebandy. Så himla duktiga, fast de tyckte det var svårt. 

Min underbara lillprins plockade jag upp ca 16:45....mamma fick kramar och pussar - efterlängtad här med <3 kärlek <3 
Hem och laga middag, vika tvätt, packa lillprinsens ryggsäck inför morgondagens idrottslektion (skridskor), hjälpa m läxorna (svenska samt läsläxa) och sedan prata m finaste mannen - som jag toksaknar :(  
Och där mina vänner tog orken slut.....god natt!

kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar