Välkommen till mig & min värld

måndag 20 januari 2014

Virrig början avslutas i stiltje.....

Måndagen går mot sitt slut och sängen lockar med gosiga kuddar....
Men denna dag började lite virrigt...ja, iallafall jag var virrigareän virrigast. Först gick jag iväg ut utan att ha satt i linserna - upptäckte det när jag var på väg ut till bilen. Snabbt in och löste "problemet".....Iväg och lämna lillprinsen på fritids....väl där upptäckte jag att jag hade glömt mobilen hemma...suck!!
Tur att det inte är så långt mellan hemmet och fritids/skolan....men ändå....suck!
Äntligen på väg mot jobbet och Gävle...lämnade finaste mannen på hans jobb innan jag susade in på mitt jobb 5min försent ;)

Efter att ha jobbat 8:00-16:30 susade jag hemåt igen...tillbaka till lugnet i Sandviken.
Hämtade lillprinsen ca 16:50 och superhungriga klev vi innanför dörren strax före 17:00. 
Den här mamman lagade middag innan jag tog tag i diskandet...men sedan tog nog lite av orken slut..blev ngr timmar framför datorn - mailade iväg lite bilder som finaste mannen fotade igår under poolspelet till lite föräldrar som blev glada för finfina bilder på deras barn <3

Nu blir det kväller.....Go'natt mina fina :)
kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar