Välkommen till mig & min värld

fredag 10 januari 2014

Sorg och Kärlek......Kärlek och Sorg........

Idag kl 8:30 somnade en av mina fina vänner in stilla och lugnt. R.I.P fina B-M :'(
Jag pratade med henne ngn vecka innan jul i flera timmar...hon behövde prata och jag är så glad att jag kunde ge henne den tiden <3
Men dagens sorg fick mig att igen bli påmind om att vara så oerhört tacksam över varje minut jag får med mina nära & kära <3 Jag försöker att säga till mina nära & kära att jag älskar dem....jag kanske gör det oftare än gemene man....men jag är ju så oerhört tacksam över att jag lever och att jag får vara med och uppleva min lillprins växa upp <3

Haft en annars bra dag på jobbet....trivs som fisken i vattnet....att jobba på en mångkulturell skola ger så himla mycket....det är ett speciellt sätt att jobba och det är inte alltid så lätt med språket....men I love it :)
Blev kvar en stund på jobbet eftersom jag har fått lite uppdrag av bitr.rektorn som jag ska fixa - hade ju ingen tid att passa (jag slutade 15:00 och finaste mannen har arb.tid till 17:00 varje dag).

Blev så glad när finaste mannen kom hem <3 Så himla skönt att få krypa in i hans famn och bara känna doften av den man jag älskar mest i hela världen <3 <3 Mitt mamma hjärta älskar min lillprinsen mest i hela världen <3
Just nu längtar mitt mamma hjärta efter lillprinsen min....kommer aldrig att vänja mig vid att lämna ifrån mig honom :(
 

Sorg och Kärlek....Kärlek och Sorg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar