Välkommen till mig & min värld

lördag 1 februari 2014

En bukett tulpaner......

Fick en bukett med tulpaner när jag kom till jobbet igår av bästa kollegan A. På kortet stod det "Till världens bästa Eija....." Åååh vad jag blev glad <3

Tack <3


Lillprinsen följde med bästisen I en stund....såg de stolta grabbarna gå brevid varandra hem till I - som bor i Lassas när han är hos sin mamma. Tack fina A.R - du är en ängel <3
Hämtade hem lillprinsen 17:30....sedan åkte vi och helghandlade.
Finaste mannen hämtade vi vid Resecentrum vid 20.00 tiden....och middag fr Mc Donald's. Sedan blev det bara soffmys resten utav kvällen. Så himla skönt att ha mina fina hemma hos mig.....känner mig inte hel utan dem <3

Sandvikens Kommun har skickat ut ett frågeformulär till alla vårdnadshavare som har barn på fritids. De vill veta om fritidshemmen lyckas med sitt uppdrag...hmm!! Jobbiga mamman var i farten igen....konstiga frågor fick motfrågor och svar de nog inte väntat sig...*asg*
"Personalen på fritidshemmet tar hänsyn till elevernas åsikter." Hur ska jag veta  det....jag jobbar medans de tar hand om min lillprins *suck!*
"Jag som vårdnadshavare tycker att personalen behandlar flickor och pojkar på ett likvärdigt sätt"...igen...jag jobbar medans de tar hand om min lillprins. så jag har ingen aning *suck!*
"Jag som vårdnadshavare är nöjd med personalens bemötande". Bemötande av vem? (av mig som vårdnadshavare eller av min lillprins blev min motfråga). "Övriga synpunkter"- fältet blev utnyttjat kan jag lova....och finaste mannen känner mig väl, för han sa "Och du skrev...Hur tänkte ni nu?".....ha ha ha....japp, det gjorde jag ;) Jag skrev t.o.m under med namn och mobilnr även om det skulle vara anonymt....så Sandvikens grundskolechef får gärna ringa mig om han vill....igen ;)

Nu ska här fixas frukost....sedan ska finaste mannen iväg och handla med sin pappa. Lillprinsen och jag ska bara mysa en stund....kanske baka eller göra läxorna....ha ha ha...inte svårt att gissa vad lillprinsen väljer isf ;)
17.15-20.30 ska jag sedan jobba med matserveringen på Knatten Cup - tur jag har nära dit....(Jernvallsskolans matsal), för ikväll börjar Melodifestivalen!!!!! (20.00-21.30). Mina fina får börja titta utan mig :(

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar