Välkommen till mig & min värld

torsdag 16 januari 2014

Torsdag.....bandy......

Igår var den här mamman så himla trött....somnade tidigt....men vaknade trött i alla fall.....hm! Men duktiga jag kliver upp när klockan ringer oavsett hur trött jag är....hmmm....bra eller dåligt?
Lillprinsens ryggsäcken skulle packas med skridskor till dagens idrottslektion i Göransson Arena - uppvärmning enl honom ;)

Min dag på jobbet har varit en bra dag på jobbet <3
Jag behövde nya utmaningar och det har jag fått....så glad att jag vågade hoppa på ett nytt tåg :)

Mailade ungdomsansvarige hos SAIK förra fredagen ang begagnade bandyklubbor till vårt fritids....jag undrade om det fanns begagnade klubbor som jag kunde få köpa till en billig penning. H.L skulle kolla vad han kunde få ihop....och idag kom det ett mail : "Nu finns det finns bandyklubbor i 04-lagets förråd" :) Tack SAIK <3
Fast jag nämnde aldrig att jag är mamma till ngn bandyspelare i 04-laget.....ha ha ha....men jag har mailat honom förr ang vissa saker och då har jag presenterat mig som mamma till en spelare i 04-laget....ha ha ha

Lillprinsen hade dagens bandyträning mellan 17:30-18:30 och under tiden hämtade jag klubborna och bar dem till bilen (nästan 20 st).
Men mest stod jag och surrade & skrattade med mina fina Bandymorsor H.N och L.H.....tack för att ni finns <3 Vi står där varje träning och tiden bara rusar iväg.....härligt med bandy ;)


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar