Välkommen till mig & min värld

lördag 4 januari 2014

Ska jag berätta en hemlighet?

"Mamma, ska jag berätta en hemlighet?" frågade min lillprins mig tidigt igår morse....."Ja, om du vill" svarade jag och låg kvar i sängen och väntade...."Mamma, jag har alltid älskat dig!" kom svaret <3 "Tack mitt hjärta....Jag har alltid älskat dig också" svarade jag.
Oj vilka underbara ord att höra och jag blev så himla glad och varm i mitt mamma hjärta <3
 
Istället för den uteblivna torsdagsmyset hade vi morgonmys i sängen...Eftersom lillprinsen somnade så himla tidigt, så vaknade han tidigt (kl05.00....pip!) Men inte gjorde det ngt....vi fick en riktig härlig lång mysmorgon istället.
Men avskedet blev jobbigt.....länge sedan lillprinsen klamrade sig fast i mig innan vi gick hemifrån....länge sedan han torkade tårarna <3 mitt lilla go'hjärta <3 Gör så ont i mitt mamma hjärta att lämna lillprinsen när han är så här ledsen.....vi räknade dagarna tills han kommer hem igen....vi kom fram till att det är 2 dagar....."Mamma, det är inte så länge......"
Näe...det är inte länge....fast vem avgör vad som är länge? Har man en enorm längan efter ngt/ngn, så är två dagar länge....Är man på en rolig upplevelse/resa, så är två dagar inte länge.
Nu återstår bara 23h så kommer min lillprins hem....längtar så <3
 
Har varit skönt att jobba ngr dagar under jullovet...har hunnit prata en hel del med mina nya kollegor....skrattat....blivit förvånad...."peppat" inför lönesamtal...fått en massa ny energi inför vårterminen...."NU j...vlar!!!" ska vi fixa detta ;)
 
Men nu är det helg....ska bara mysa med de jag älskar <3
Skönt att mysa med finaste M....han ger mig så mycket värme och kärlek <3
Jag älskar att bli ompysslad......mmmmm <3
 
kramkram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar