Välkommen till mig & min värld

onsdag 10 juli 2013

Vad hände......

Idag vaknade jag 08:30.....kors i taket.....vad hände? Kommer inte ihåg när jag senast sov så länge.....ja, inte var det igår iaf....ha ha ha

Finaste mannen åkte och tittade till sin lägh i Gävle....och han kom hem med lite tvätt (fast jag sa ju åt honom att ta med sig tvätt om han behöver ha ngt tvättat tills nästa vecka....han börjar jobba på måndag = slut på hans semester).

Jag tog tag i lite städning....fixade till sängen....bar ner en massa lådor till förrådet...diskade....städade toaletten...och tvättat en maskin tvätt.....gillar inte att städa....men men.....det ska ju göras dock...pust!

Vädret idag har inte varit så där somrigt varmt....så det var ändå skönt att fixa och dona lite hemma.
Jag har upptäckt http://radiobox.se .....vilken bra sida....jag som gillar att lyssna på olika sorters radioprogram kan välja och vraka på denna sida. Jag lyssnade på finsk radio/musik idag....en annan dag kanske det blir ngt annat :)

Ikväll börjar damernas fotbolls EM (går i Sverige)....just nu spelar Finland - Italien i Halmstad (0-0). Snart blir det Sverige-Danmark i Göteborg. Är ju inte så där super fotbollsintresserad, men jag tittar om ngn annan tittar och visst håller jag på Sverige och hoppas att de ska gå bra för dem (likaså de finska tjejerna)....men jag gråter inte om jag missar ngn match.

kramkram

1 kommentar: