Välkommen till mig & min värld

torsdag 25 juli 2013

Snart är det semester igen....

Lite segt idag....semestern hägrar..ha ha ha....och mitt mamma hjärta längtar tokmycket efter min lillprins - på söndag är han hemma igen...där han hör hemma <3
Jobbade fr 08:00 och det var helt underbart väder - synd att klaga :)

Efter jobbet blev det en sväng till mitt andra hem..där jag bor den största delen av min tid = Sandviken <3
Jag har plockat och fryst in nästan 2l hallon & nästan 4l röda vinbär - tusen tack till min fina syster <3

Finaste mannen hämtade jag på hans jobb och sedan åkte vi förbi på Max - vi köpte med oss middag LillaP tog oss ut till Engeltofta


Varmt & skönt..mysmiddag <3

Nu blir det sängen och invänta mr John Blund....börjar 06:30 pip -känner redan nu hur trött jag kommer att vara imorgon bitti när klockan väcker mig *gäsp*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar