Välkommen till mig & min värld

tisdag 9 juli 2013

Det blev en dag på stranden....

Badstrandspremiär!!! Ja ja...jag vet..det har tagit långt tid att ta sig till en badstrand för sol & bad i år...hmm...men det har inte varit så där riktigt varmt. 
Idag åkte vi till Hedåsbadet...men jösses vad det blåste in mot strand. Vita gäss på Storsjön...trots detta var det folk som badade (mest barn dock).
Men det var varma vindar och jag låg och läste min sommarpresent fr min chef


Har även hunnit fixa bambu-spalje/insynsskydd till min balkong (ena kortsidan...den andra är det redan en skiljevägg mot grannen). Blev jättebra och jag är nöjd :)


Nu blir det "Allsång på Skansen"....men klarar mig verkligen utan Håkan Hellström. No favorite of mine....oh No!!!! Får byta kanal under tiden han sjunger....ha ha ha

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar