Välkommen till mig & min värld

onsdag 24 juli 2013

Sommarkväll......

Idag kom sommarvärmen tillbaka...lite iallafall...varmaste dagen den här veckan....blå himmel och inte ett moln!

Jag började dagen med att äta frukost med finaste mannen.....sedan körde jag honom till jobbet innan jag slängde mig i duschen, diskade och njöt av en latte. Började 10:30....så jag hade en riktig sovmorgon....he he he

Efter att sista barnet hade gått hem....stängde jag stället och styrde LillaP mot mannens jobb.
Vi strosade sakta ner på stan - sommarens sista Sommarkväll på torget. Inte direkt ngn favvo som uppträdde...men barnens favvo...he he he...Sean Banan.
Länge sedan vi var på stan tillsammans, så jag upptäckte ngr nya affärer...men handlade ingenting dock :)
Kvällens middag åt vi på......

Foto: Ätit supergod middag med finaste mannen...strosat lite på stan (Sommarkväll)....nu blir det snart lite latte hemma på Brynäs.

Jag åt världens godaste kyckling med buffelmozzarella och soltorkade tomater....om jag minns rätt så hette rätten "Ladies dinner".....mums!!!

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar