Välkommen till mig & min värld

söndag 14 juli 2013

Nu är ordningen återställd.......

Foto: Väntade på lillprinsen min vid Statoil macken...nu är ordningen återställd....båda mina är hemma i Sandviken igen <3 lycka <3

Satt och väntade på min lillprins vid Statoil macken....behövde vänta bara 5 min så kom lillprinsen springande ur bilen (som knappt hann stanna)och slängde sig i mina armar <3 Lycka <3
Det går inte att beskriva känslan av att ha längtat och sedan få känna min fina lillprins armar om min hals...... <3
Lyckan att vända ryggen till mitt ex och bara gå därifrån utan att ha växlat ett enda ord...men min underbara lillprins lilla hand i min....den känslan är obeskrivlig.
Efter ca 10 m frågar lillprinsen om pappis är hemma och han hinner knappt ta av sig sina Crocs innan han springer in i vardagsrummet och slänger sig i pappis famn <3 Min pappis, säger han <3

Nu är finste mannen ute på en cykelrunda....Årsunda - Hammarby - Kungsgår'n - Sätra....innan han kommer hem igen :)
Lillprinsen och jag satte oss i LillaP och åkte till ICA för att handla.....Vilken lycka att springa på bästisen I och hans familj bland hyllorna :) Båda blev alldeles till sig av glädje....hopp hopp hopp....och en massa bubbelprat & skratt.
Så imorgon efter frukosten ska jag cykla med lillprinsen till bästisen I...så får de leka en stund.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar