Välkommen till mig & min värld

fredag 12 juli 2013

Playa del Hedåsen.....

Idag packade vi ner lite fika och åkte till Hedåsbadet - blev där hela eftermiddagen :)
När vi gick till stranden (fr bilen) hörde jag en röst jag kände igen....det var min lillprins äldsta kusin D (som är gymnasielärare i Sundsvall) som kom gående med en kompis. Vi pratade en kort stund :)
Vilken underbar dag det blev...finaste mannen badade 3ggr....jag....hmm...ingen gång ;)

Den lilla pricken (huvudet) närmast är finaste mannen <3




Vi kom hem strax efter 18:00...hungriga som små vargar. 
Vi åt middag ute på balkongen och nu är finaste mannen ute och cyklar. 
Jag tittar på "Mannen i graven bredvid" i brist på annat....ha ha ha...fast lite gullig är den allt.

Idag kom den..min Bissen Brainwalk armband i SAIK färgerna svart & vitt. Undrar hur länge jag får äga den? Lillprinsen kommer hem på söndag :)
Armbandet kostar 100kr och en del av pengarna går till hjärnforskningen. Vill du beställa ett eget....gå in på www.bissenbrainwalk.se 


kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar