Välkommen till mig & min värld

onsdag 3 juli 2013

Åland för en dag............

Klockan ringde 05:00 och en timme senare satte vi oss i LillaP - jag körde och finaste mannen blundade brevid ca 1 h (lillprinsen satt i baksätet och pysslade med sitt......han sov inte kan jag säga).
Efter ca 2,5h körning var vi framme....hamnen i Kapellskär :)
M/S Rosella (Viking Line) tog oss ut på Östersjön......sol & glittrande vatten...med mina underbara......kan inte bli bättre <3



Vi njöt av havsluften.....buffématen....en liten alkoholfri drink blev det för mig och lillprinsen....lite taxfree-shopping innan vi var tillbaka i hamnen 5h senare.

 
 
 
Om jag körde E4:an på vägen till Kapellskär.....så tog vi en annan väg hem (och finaste mannen körde....och lillprinsen somnade en sväng - det behövde han).
När vi kom till Harg behövde den här mammans kaffe-brist påfyllning...höll på att somna......


12,5h efter att vi lämnade Sandviken var vi hemma igen....trötta men supernöjda med dagen <3

kramkram

1 kommentar: