Välkommen till mig & min värld

tisdag 23 juli 2013

Jobbar.......

Min lillprins hämtades av sin pappa i söndags kl 17:00.....så nu har vi flyttat in i varandras hjärtan tills vi ses igen efter en vecka - mitt mamma hjärta saknar och jag kommer aldrig att vänja mig med att säga "hejdå" till min lillprins när han ska till pappa sin.
Finaste mannen och jag stannade kvar i Sandviken och åkte till våra resp. jobb tillsammans på måndag morgon (han börjar alltid 8:00).

Trötter är jag idag.....gäsp...har jobbat 2 dagar (08:00-16:00 igår och 06:30-13:00 idag) och det har varit lugnt....Jag har skolat in en ny 6-åring, städat uteförrådet, rensat kylskåpen....hmmm.
Efter jobbet idag var jag hem till en vän och fikade....hon bor också på Brynäs....så jag tog mig en prommis dit. Vi surrade och fikade i ett par timmar.....skoj!
Jag var hemma igen ca 30 min innan finaste mannen kom hem från jobbet. Lagade middag åt oss och sedan kom tröttheten smygande sakta men säkert....inte ens lita latte fixar tillbaka ngn form av pigghet...hmm

kramkram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar