Välkommen till mig & min värld

söndag 14 juli 2013

Sol Sol Sol......härligt....(igår)

Igår var det lördag och finaste mannen åkte iväg och handlade med svärfar och under tiden fixade jag lite inför turen till Playa del Hedåsen.
Om det var varmt dagen innan, så var det ingenting mot för vad det var igår...helt underbart :)

Foto: Visdom på stranden.....

Som synes håller jag på och läser Coelhos bok Pilgrimsresan och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den....en bok om sökandet....inte en bok som kanske jag rekommenderar till vem som helst....men den är intressant på ett speciellt sätt...och den får iaf mig att fundera....bra eller dåligt.....hmmm

Strax innan 18:00 cyklade vi iväg till "PirMo" för lite grillmys. Min fina guddotter var hemma över helgen med kusinvännen L fr Växjö. Det blev en kväll med skratt, tårar och otroligt trevligt sällskap.....och inte att förglömma den goda maten <3
Vi var hemma igen strax före 01:00.

Idag vaknade jag till ett smattrande ljud av regndroppar. Oj vad det regnade ett tag där....men vad gör väl det...Allt som växer behöver vatten...så är det och eftersom jag inte planerar att växa någé mer, var det bara att stanna inomhus......ha ha ha

Idag kl 17:00 kommer min underbara lillprins äntligen hem igen (när jag skriver detta återstår 3h) <3 Gud så jag har längtat......och längtat <3 Mitt mamma hjärta kommer aldrig att sluta längta och sakna...aldrig någonsin <3

Idag säger vi också Grattis till kronprinsessan Victoria som fyller 36 år.

Lånad bild fr H.K.H Kronprinsessan Victorias FB-sida

 
 
kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar