Välkommen till mig & min värld

fredag 26 juli 2013

Fredag igen....semester igen...

Vaknade 1min innan klockan imorse....gäsp...trött...absolut...men det var min sista dag innan semestern....tjohoo !
Börjande 06:30 och det kom två barn som båda hade ätit frukost hemma - ganska lugnt med andra ord.


Kan ju inte klaga på vädret idag heller.....jag plockade fram vattenspridaren  idag igen :)

Lunch åt jag med mannen i mitt liv och 2 av hans kollegor (en av dem är en sommarvikarier  fr Gbg"s kontoret & en av dem fyllde år idag hurra hurra). Vi åt på Fiskerestaurangen och jag åt en ljuvligt god pepparlax - mums!

Sedan blev det ngt timmar på stan....lite små shopping och läskande Strawberry-lime iste och glass.....mmm


Nu på kvällen blev det middag på Bakfickan...de har sjukt goda pizzor. Har man en gång ätit deras pizzor...så ja..man vill inte ha ngn annan pizza ;)

kramkram 

1 kommentar:

  1. En helt perfekt avslutning på veckan och start på semestern!
    Ha det gott!
    Kram <3

    SvaraRadera