Välkommen till mig & min värld

måndag 6 maj 2013

Undrar.....

Det är en del jag undrar över.....

1  Har vårvärmen kommit för att stanna?
    Det har onekligen varit helt sagolikt skönt ute idag.

2  Var kommer jag att jobba till hösten?
    Har inbokat medarbetarsamtal 15 maj.

3  Blev det ngt 04-pojklag till Swedbankligan från Jernvallsskolan?
     Sista anmälningsdatum var 30/4 och jag har inte hört ngt 
     fr  kontaktpersonen.
     (bara ett mail att han hade mottagit 80kr och att lillprinsen var anmäld).
     Matcherna spelas nästa vecka (14 - 15 maj)....och de borde väl träna  lite
     innan....eller?
     Swedbankligan är en fotbollsturnéring för Sandvikens grundskolor.
     När jag var liten hette den Busterligan....sedan bytte den till Sparbanksligan
     när mina fina systerdöttrar spelade.

4  Hur kommer jag att se ut efter "Gör om mig" - dagen?
     Datum är inbokat.......he he he
 
5  Kommer finaste mannen att flytta tillbaka till Sandviken?
     Ingen som vet...........

6   Får jag min semester när jag vill ha den eller måste jag ändra?
     Har önskat v 27 - 29 samt v 31 (då endast ledig med min lillprins...v 31 alltså)

Ja ja....vi får se om jag får svar.....he he he

kramkram
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar