Välkommen till mig & min värld

söndag 19 maj 2013

Hipp Hipp Hurraaaa.....

Vet inte riktigt vad som hände igår....men jag glömde totalt bort att skriva ngt ....hmmm.....Får skylla på att jag håll på med min nya Iphone 5
Nu är även jag med i matchen.....ha ha ha

Annars var finaste mannen och jag på stan....fikade på Wayne's Coffee Gävle Strand.....och sedan tittade vi på Eurovision Song Contest, som Danmark vann med ngt låt som heter "Only teardrops"........grattis säger jag, fast jag kommer inte ens ihåg den.....för mig en totalt intetsägande låt....ha ha ha

Idag säger jag GRATTIS till min lilla mamma som fyller 80 år <3 (fast när vi och de andra tanterna frågade henne hur mycket hon fyllde, så varierade det mellan 12 år och 90 år......bara att fritt välja med andra ord *ler* )
Min fina syster hade fixat tårta och presenter....jag hade fixat blommor (köpte 2st solrosor i kruka....så härligt gula.......fast mamma sa att det var helt andra blommor...*ler* ).
Vi sjöng för mamma och fikade med de andra tanterna & personalen på mammas demensboende......underbara tanter <3 Det var bara en tant som inte "fick" vara med, för hon var så elak och otrevlig, så personalen rullade in henne på hennes rum.....och då vågade en annan liten gullig tant komma och fika istället <3

Hemma hos mannen igen bjöds jag på middag på MAX och sedan köpte vi lite (och då menar jag lite) godis på Willys inför kvällens VM-final i hockey (Tre Kronor mot Schweiz). Jag fick även ett par häftiga solglasögon RÖDA
tack hjärtat <3
kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar