Välkommen till mig & min värld

söndag 26 maj 2013

Morsdag............

Jag vaknade till liv vid 8-tiden....mina fina tog sig en rejäl "sova ut morgon" hihihi.....speciellt lillprinsen, som jag väckte med pussar <3

Lillprinsen var bjuden på barbeque-kalas till klasskompisen G kl 12.00-15.00. Han var lite orolig att hon inte skulle gilla presenten (han hade valt ett halsband i silver, ett hjärta).....men enligt G's mamma blev hon jätteglad :)

Finaste mannen följde med och hämtade lillprinsen, sedan blev middag innan jag fick avnjuta en morsdags-glass på bryggan vid Hedåsen med mina fina <3 Blev lite fotbad för lillprinsen och mig oxå.....hua så kallt det var!

Grattis till min lilla mamma, till mig själv och alla andra underbara mammor där ute <3

 
Bild: Morsdags-glass fick jag njuta av med mina fina <3 Fotbad blev det också med lillprinsen &



kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar