Välkommen till mig & min värld

onsdag 22 maj 2013

God morgon världen...............

Tappade helt bort "bloggen" igår.....vet liksom inte vad som hände....ha ha ha

Lillprinsen var sist kvar på sitt fritids när jag kom ca 17.15. Jobbar inte folk i den här stan....he he he....det vet jag ju att folk gör, men ibland undrar jag...sällan det är fler barn än min lillprins kvar när jag kommer efter 17.00.
Vi hann komma hem innan regnet kom....sedan hördes lite åskmuller på avstånd - årets första minsann!
Lillprinsen satt och gjorde matteläxan medans jag gräddade plättar...lillprinsens önskemiddag :)

Efter det försvann liksom orken.........

Nu är det onsdag morgon....och jag jobbar 8.00-16.00. Nu ska jag fixa frukost till oss...och sedan jobba.....jobba.....jobba....

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar