Välkommen till mig & min värld

söndag 5 maj 2013

Söndag med hejdå - och hej igen pussar......

Vaknade tidigt som vanligt....suck....att inte den där herr Tupp kan hitta sin höna och låta oss andra vara....hmmm. Funderar starkt på att skaffa en skylt med texten "Upptagen" på...eller som en vän tyckte "Stör ej!"

Lilla familjen packade hur-som-haver in sig i LillaP och vi styrde kosan mot Högbo. Vi vandrade lite....lillprinsen åkte lite Kick-Bike och finaste mannen fotograferade.



Vi hade tänkt fika i Gruvstugan......men de hade stängt :(
Ja ja......vi fikade i Högbo Qvarn istället :)
Lillprinsen ville ha en ostmacka - vilket de inte hade, men de fixade en....det kallar jag service i världsklass (tack)


Lillprinsen: Pappis, du måste fotografera min superlånga macka..den längsta jag sett.
Sedan sprang lillprinsen runt och lekte en stund i solskenet innan vi åkte hem igen.

Finaste mannen pussade "hejdå" satte sig på sin cykel vid 17-tiden...han skulle cykla hem till Gävle via Bäck *snyft*
Men efter ca en halv timme ringde han....han hade fått punka. Tur LillaP har dragkrok och bästa svågern lånade ut deras cykelhållare.....så iväg susade vi för att hämta hem finaste mannen igen :)
Upptäckte på väg till min fina syster att jag såg lite dåligt.....ha ha ha.....Kom på att jag hade ju plockat ut linserna när vi kom hem fr. Högbo....ha ha ha...tur att jag visste hur jag skulle köra (ser lite dåligt på långt håll bara...läsa skyltar & så). Men vi hittade finaste mannen sittandes på en sten <3
Kan ju säga att vi bytte chaufför :)

kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar