Välkommen till mig & min värld

måndag 20 maj 2013

Äntligen......

Vaknade av att finaste mannen låg och tittade på mig <3 Sedan pussade han godmorgon <3
Vi åt frukost tillsammans innan vi körde till hans jobb - ställde LillaP på deras parkering. Vi började båda kl 8:00.
Idag var det en dag när vi hade planeringsdag (Stadshuset) 8:00-16:00. Lunchdate m finaste mannen hade jag också - på Tennstopet <3 Det är så sällan vi kan äta lunch ihop.....så när tillfälle ges....njuter jag <3

Planeringsdag var det även på lillprinsens skola/fritids idag. Jag hade lovat lillprinsens pappa att han fick ha kvar sonen lite längre idag (han ska eg. lämna senast 13:00.....men jag hade lovat till 16:15).
Så härligt att få hem lillprinsen.....som jag har längtat <3

Nu har jag tvättat en maskin....lagat middag....handlat och lillprinsen har gjort veckans matteläxa - härligt!

Nu kallar sängen snart......

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar