Välkommen till mig & min värld

fredag 3 maj 2013

Fredag.......helg.....

Äntligen är det fredag igen....och jösses vad fort den här veckan har gått :)
Idag har jag åkt mycket bil......först lämnade jag lillprinsen på skolan kl 8.00 och jag åkte mot jobbet i Gävle.
Hade lunch kl 11.30....satte mig i lillaP och susade mot Sandviken och hämtade lillprinsen ca 20 min tidigare än vad hans skoldag slutade.
Tillbaka ut på E16 och mot Gävle igen......var tillbaka på jobbet ca 12.30.
Slutade ca 17.30......styrde lillaP mot Brynäs och hämtade finaste mannens väska innan vi åter var ute på E16 på väg hem till Sandviken.
Finaste mannen cyklade hit (via Bäck)

Lillprinsen och jag var vrålhungriga, så det blev middag fr Mc Donald's och efter det har jag inte orkat gjort speciellt mycket (diskat har jag dock gjort).

Finaste mannen dök upp strax före 21.00.....och han fick hämta mat fr Monroe's medans jag nattade lillprinsen som somnade på 2 röda <3

Hockey VM har också börjat och Tre Kronor förlorade med 2-3 (Schweiz vann oväntat).....men Finland vann mot Tyskland.....så det blev en bra första dag iaf

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar