Välkommen till mig & min värld

tisdag 28 maj 2013

Ändrade planer igen........

Idag var det en hel del förändringar på jobbet.....och de fortsatte här hemma också......

Slutade 16:45 och susade hem för att hämta lillprinsen....planen var att åka genast iväg och köpa present till klasskompisen E som har kalas på lördag. Vi åkte till Toys'R us för lillprinsen visste precis vad han skulle köpa till E (hon gillar hästar....så vi köpte 2 st hästar av märket Schleich....en målarbok med enbart hästmotiv samt färgpennor)....middag blev det på McDonald's i Valbo.

Väl hemma ringde lillprinsens mobil....det var hans pappa som ringde. Pappan ställde ultimatum: Furuvik hela dagen med honom på lördag eller E's kalas = stanna hemma hos mamma.
Lillprinsen valde E's kalas.....och då hade pappan sagt att lillprinsen får ringa honom nästa gång han vill komma - pappa ska inte ringa någé mer.
Lillprinsen sa till mig: Mamma, man sviker inte en kompis <3 Han sa även att han tycker att det är skönt att pappa inte ska ringa igen, utan det är han som får ringa när han vill åka till pappa.
Vi får se hur länge det dröjer........

Jag stänger på fredag.....så lillprinsen följer med klasskompisen E på fredag....sedan hämtar jag ngngång (när jag har slutat)....jag hoppar även utgången med mina kollegor (bokade för en månad sedan.......).....så är mitt liv....kan inte planera ngt för helt plötsligt ändras allt <3 Min lillprins är det viktigaste jag har <3 Älskar min lillprins mest av allt <3 Älskar även finaste mannen mest av allt...fast på ett annat sätt <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar