Välkommen till mig & min värld

lördag 25 maj 2013

Säger bara......

......mr. Jon Bon Jovi........så himla bra!!! Och såååå himla snygg....suck!!!
12 års väntan var äntligen över.....såg Bon Jovi då på Stockholms Stadium då....och nu var de tillbaka på samma plats. Lycka! Nästan 3h ren njutning!
Tack min fina syster (med döttrar) som fixade biljetterna. Tack finaste mannen som tog hand om lillprinsen så att jag kunde gå <3

Vi bodde alla på Älvsjö Hotell.....inget lyxhotell....men helt OK...vi betalade bara 2040kr för oss 7 (en natt inkl frukost).
Hotellet ligger precis brevid pendelstationen...10min till Centralstationen.

Idag åt vi frukost samtidigt...men sedan skildes våra vägar. Min fina syster med familj skulle shoppa loss inne i city :)
Vi åkte mot Södertälje och "Tom Titts". Vilket ställe....lillprinsen hade hur kul som helst.....och han ville inte åka därifrån. Han hann med att vaska guld (kom hem med 2 guldkorn i en plastbehållare fylld med vatten), springa runt och röra, leka & testa olika saker/ställen. Vi fikade först inne i huset....och sedan blev det en glass ute innan vi åkte vidare efter 4h.

Hem åkte vi via Strängnäs....(där vi stannade och åt lite mat), Heby och hem till Sandviken via Gysinge/Österfärnebo & Årsunda.
Borta bra men hemma bäst <3

Bild: Mr Jon Bon Jovi...så bra...jag tror jag är "kär"....3h av ren njutning <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar