Välkommen till mig & min värld

tisdag 7 maj 2013

Tisdagsänglarna i mina tankar.......

Idag har jag haft mina fina Tisdagsänglar i mina tankar....ibland kommer saknaden över mig....saknar våra stunder tillsammans...uppkrupna i sofforna/fotöljerna hos Kvinnojouren! De kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta <3 mina fina Tisdagsänglar <3

Dagen idag har varit en dag då jag har löst en massa konflikter....mellan 12.00-13.00 avlöste konflikterna varandra....pust!!!
Fick ta en Alvedon innan jag sedan gick ut på gården (14.45-16.45). Jag valde att ha fritids ute på gården när jag blev ensam på min avd. 16.00....tyckte att det var tok för fint väder för att vara inne :)

Min lillprins var ute och gungade när jag kom och hämtade honom på hans fritids....han var inte sist på sitt fritids iaf.
Väl hemma landade vi i soffan/sängen. Inte många knop i den här familjen inte......tröttisar är vad vi är......gäsp!

Nu blir det att ringa finaste mannen och sedan hoppa ner i sängen....en dag imorgon (jobbar till 16.00) och sedan är jag och lillprinsen lediga (4 dagar).

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar