Välkommen till mig & min värld

tisdag 14 maj 2013

"Talang".....fotboll......mello.......

Idag har jag "stressat" hela dagen på jobbet....pust! Känns som om jag inte hann ha en ordentlig rast på hela dagen......jobbade 8.30-16.45.
Idag har det även firats på jobbet...."Fritidshemmens dag" med Talang 2013. Jag och kollegan L hade ansvar för att grilla korv till mellis.....varmt...men vi fixade det galant...ha ha ha

Lillprinsen hade Swedbankligan idag. Han blev hämtad av lagledaren (vars son går i den 2:a tvåan)....tack monsieur Y <3 Den här mamman jobbade ju som sagt var till 16.45 och deras första match spelades då.....men tack och lov var spelschemat försenat....så jag hann se de sista 5min av matchen....och deras enda mål (de vann matchen m 1-0)
De förlorade andra matchen med 0-1 tyvärr :(
Men men.....nya tag imorgon eftermiddag för Jernvallen City (som laget heter). De har två matcher innan 16.00.....så monsieur Y hämtar min lillprinsen igen (tacksam).

Nu tittar jag på Eurovison song contest semifinal 1. Inledningen var ju hur bra som helst.....Euphoria på teckenspråk och barnkör (+ lite Loreen). Vi får väl se vilka länder som går vidare.....tack vare Loreen behöver inte den där "You"-låten kvala......ha ha ha

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar