Välkommen till mig & min värld

fredag 24 maj 2013

Men jösses......

Igår kväll var jag sjukt trött......gäspar fortf. men kan inte sova...varit vaken sedan typ 04.00......suck!
Hur ska detta bli....och hur ska jag orka.....

På jobbet igår var det riktigt rörigt, fast ändå inte. Alla våra 6åringar var på resa till Järvzoo (+ en massa personal).
Jag var iaf ute fr 12.00 till 15.30....sedan tyckte jag att jag fick gå in. Jobbade vidare till 16.45.

Susade hemåt via finaste mannens jobb....han skulle med. Vi hämtade lillprinsen på fritids.....han var ensam kvar med en personal - som låste & larmade när han såg att jag kom med bilen....hann inte ens kliva ur bilen. Dåligt!!
Min lillprins var tydligen ledsen över ngt och hade inte velat prata med personalen - allt kom sedan i bilen.
Min lillprins hade varit på skolresa till Framtidsmuséet i Borlänge. Där hade han handlat 2 saker, förutom en glass, och nu hade han tappat bort dem.
Kan ju säga att  sakerna kom till rätta...de låg bara på två olika ställen som min lillprins hade glömt bort :)

Det blev iaf en snabb-middag fr Mc Donald's....hemma....innan vi sedan hoppade in i lillaP igen.
Nu väntade Bessemerskolans estet-elevers Vår-konsert kl 19.30. Lillprinsens fina kusin M & kusinvän S var med <3 Lillprinsen tyckte att kusinvännen S var bäst <3
De är ett gäng duktiga elever och nu har M snart gått 3 år på estet-programmet och vi har sett & lyssnat till deras 3 vår-konserter.
Efter 1 1/2h var det slut.....och vi körde hem finaste mannen till Gävle igen....han ska ju jobba idag.

Idag ja....lillprinsen och jag är lediga. Vi har en sova ut morgon....ha ha ha....säger jag som vaknade 04.00....suck!
Idag är den stora dagen för oss "tjejer"......som vi har väntat! Äntligen...äntligen....BON JOVI live i Stockholm!!!
Vi åker ner allihopa....och bor en natt på hotell i Älvsjö. Inte världens lyxigaste hotell....men men....iaf en säng att sova i och frukost ingår (ca 2000kr för oss 7).
Det är helt kört vad gäller hotellrum i Stockholm natten mellan fred-lörd....jag bara sökte på skoj härom dagen......blev hänsvisad till hotell i Enköping och Arlanda.....hallå!!! Då kan jag ju lika gärna åka hela vägen hem....ha ha ha

kramkram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar