Välkommen till mig & min värld

onsdag 8 maj 2013

Onsdag.....fast känns som fredag.....

Dagen idag på jobbet har varit helt OK....fått en hel del gjort även om det känns att jag inte gjort ngt.....ha ha ha

Min lillprins följde med bästisen I hem idag <3 tack fina fina A <3 Hann pussa en snabbis på finaste mannen på hemvägen....han jobbade fortf. Jag slutade 16.00 och sedan började helgen......luv it!!!!!

Hämtade lillprinsen och åkte förbi hos min fina syster & co för att lämna tillbaka cykelhållaren <3 tack för lånet <3 Sedan blev det middag fr Mc Donald's....enl önskan.
Lillprinsen: Mamma, jag blir mer & mer lik pappis än dig <3
han valde Cola Zero som finaste mannen alltid tar ist för Fanta Exotic som jag alltid tar och som lillprinsen alltid tog ett tag....*fniss*

Nu slötittar jag på hockey VM (Sverige-Norge) och saknar mannen i mitt liv. Det står 4-1 till Sverige och det blir nog en vinst ikväll....för inte kan väl de förlora matchen nu...tredje perioden och ca 8 min kvar.

Finaste mannen valde att stanna hemma i Gävle ikväll och imorgon....han sa att han behövde städa.
Hoppas han hittar hit på fredagkväll ist............

Min lillprins och jag är lediga i 4 dagar nu....så skönt :)

kramkram

ps. Gör om mig dagen är inbokad nästa vecka......lyllo mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar