Välkommen till mig & min värld

onsdag 15 maj 2013

Stolt mamma........

Började dagen med lillprinsens utvecklingssamtal...inga åtgärdsprogram behövs :)
Sedan hade jag mitt eget medarbetarsamtal med min chef...inga åtgärdsprogram behövs för mig heller (ha ha ha)

Fick sluta lite tidigare idag......tack mina kära kollegor <3 så att jag skulle hinna till Jernvallen innan 16.30 (utifall att lillprinsens lag Jernvallen City hade tagit sig vidare fr gruppspelet, så var det matchstart 16.35).
De hade det!!! Semifinalen var hur spännande som helst...de vann till slut på straffar 3-2....och sedan väntade finalmatch - som de förlorade med 0-1. Men oj vad killarna kämpade!!! Heja Heja Heja!!!
Tack till monsieur Y igen <3

Min bästa svåger I fyller "lite - mindre - än - mig - år" idag Hipp Hipp Hurra!! Vi får fira honom vid ett annat tillfälle....när det passar bättre (idag hade vi alla fullt upp).

Idag är det sista dagen som mitt gamla jag.....imorgon börjar mitt liv som mitt nya jag....spännande värre. Ngr av barnen på mitt jobb gissade hur jag kommer att se ut på fredag. Vad sägs om: helt rakad (len som en babyrumpa)....långt på ena sidan & rakad på andra.....hockeyfrilla......mohikan.....lila hår...rosa hår..... jättelångt hår.....ha ha ha....den som lever får se :)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar