Välkommen till mig & min värld

måndag 27 maj 2013

Sov väldigt skönt........

Hmmmm....väldans vad skönt det var att sova länge i morse......ha ha ha....finaste mannen viskade i mitt öra och undrade när jag skulle gå upp...hmm....hade stängt av klockan (ställd på 05:45....vaknade 06:35...pip!)
Bra jobbat iaf....var på jobbet 07:40....ha ha ha

Slutade 16:00....men hade ingé bråttom hem...lillprinsen var hemma hos bästa kompisen L och skulle hämtas 19:00.
Tog mig lite egen tid och strosade runt i Valbo Köpcentrum....fyndade lite lite saker till mig och en lättläst bok till lillprinsen.

Nu ska lillprinsens matsäck fixas till morgondagens utflykt till Kulturskolan (en heldag nere på stan, där Kulturskolan håller till - mitt gamla gymnasium, Hammargymnasiet).


kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar