Välkommen till mig & min värld

söndag 29 december 2013

Vilodag....

Vilken sovmorgon det blev idag....jag vaknade strax före 09.00 och lillprinsen ca 1h senare.....Sovmorgon Grand de Luxe....händer inte så ofta att jag eller lillprinsen sover så länge - annat är det med finaste mannen...he he he
Men igår kväll somnade lillprinsen i pappis famn (med kläderna på) medans vi tittade på TV....ena stunden pratade han och nästa sov han, somnade på två röda ;)
 
Dagen idag har gått i slöandets tecken....ibland behövs det också. Inga måsten alls...ja, laga mat behövs ju....diskas också för den delen (men det är tråkigt ibland, men oftast rogivande...här hemma handdiskas det på gammalt hederligt vis).
 
Har tittat lite på Vinterstudion...härligt med lite svenska skidframgångar i Ski de Tour...hejja hejja. Sedan fortsatte vi med lite JVM-hockey, där Små Kronorna utklassade Norges lag med 10-0...oj oj oj (igår slog de visst Finlands lag också....men det pratar vi inte om här....he he he).
 
Imorgon väntar 2013's sista arbetsdag för mig. Lillprinsen skulle egentligen till sin pappa, men pappan har andra planer (han ska visst jobba och kan/vill inte ha sonen), så min fina lillprins ska vara med sin Guffa hela dagen.
Lillprinsen ska egentligen vara hos sin pappa enligt följande: 30/12-6/1 (2014). Men så blir det inte....utan pappan vill ha sonen enligt följande: 31/12 kl 11.00 till 2/1 (2014) till kl 10.00, 3/1 kl 10.00 till 5/1 kl 8.30. Jaaa...vad säger man? Säger väl som min guddotter A: Kan han inte bara säga att han inte vill ha honom överhuvudtaget.
 
Nu tittar vi lite på "Så ska det låta"....lättsam söndagsunderhållning :)
 
kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar