Välkommen till mig & min värld

söndag 15 december 2013

3:e advent i vårt hus....

I fredags landade jag i soffan hos finaste mannen efter att först ha jobbat 8:00-15:00 och därefter fikat hos bästa UP...så himla skoj! Luv ya min fina vän <3

Min älskade lillprins åkte till sin pappa i fredags...och han kom hem idag kl 18:15 (pip).

Igår var vi till bästa svärfar och firade lite jul med smörgåstårta och en massa glögg och annat gott.
Blev mycket prat och surr och det visade sig att vi lever i en väldigt liten värld....min svägerskas fd man är min närmaste chef...oups!! 
Vi var förbi hos min fina syster hus innan vi åkte tillbaka till finaste mannen - har varit kattvakt torsdag till idag...de har varit nere i Växjö och hjälpt sin dotter och svärson med flytt till deras 1:a gemensamma boende <3 kärlek <3

Idag åkte jag fr finaste mannen vid 14-tiden...tog mig en sväng in till Valbo Köpcentrum för att handla lite julklappar - gäller att passa på när inte mina fina är med :)
Saknar honom så...men på fredag ses vi igen och sedan blir vi lediga ett tag tillsammans <3

Trevlig 3:e advent mina fina <3
kramkram 

2 kommentarer: