Välkommen till mig & min värld

fredag 27 december 2013

Ledigheten fortsätter......

I morse vaknade jag av att jag hörde ngn som gick med skor inne....tittade på klockan och den var bara 05:00 (am). Jag fattade ingenting...trodde att finaste mannen fått nog och skulle ge sig av - mitt i natten liksom :(
Men han hade bara haft svårt att sova, så han tyckte att han lika gärna kunde åka till jobbet och få jobbet undanstökat.....och kanske komma hem tidigare.
Jag läste morgontidningen och somnade om ett par timmar.
Vaknade med kurrande mage strax efter 08:00 (am).
 
Idag har lillprinsen och jag bara myst hela dagen...Vi åt frukost i lugn & ro....tittade på filmen "Rango" som visades på TV...eller tittade & tittade...jag lyssnade mest eftersom jag fick en idé att virka ett par vantar till mig själv...ha ha ha....vi får se när de blir klara...om de blir klara ^_^
 
 Mannen sover...lillprinsen spelar på min Iphone och jag tittar på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar".....lite små gullig film....passar så här en fredagkväll för "ensamma mamman" i soffan <3
 
kramkram
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar