Välkommen till mig & min värld

onsdag 25 december 2013

Juldagen 2013

Min fina man somnade med feber igår kväll och vaknade med feber och dunderförkyld idag..stackare <3
Jag kollade upp närmaste apotek som har öppet en röd dag som denna....blev sjukhus Apoteket i Gävle. De hade öppet 12:00-15:00. Satte mig i LillaP och styrde kosan mot Gävle.

Jag var till Kremlans Demensboende idag med min fina syster. Vi hade med oss lite fika och presenter till vår fina lilla mamma <3 Mamma snabbfikade medans jag öppnade hennes presenter. Sedan lämnade hon sitt rum och gick ut i korridoren/allmänna utrymmet. Min fina syster och jag gick igenom mammas skåp...fanns en del som inte var hennes. 
Men det är skönt att se att mamma trots allt är pigg <3

Väl hemma hittade jag mina fina i soffan...Mamma, äntligen kommer du! Vi hostar ikapp här!
Gav dem medicin och sedan lagade jag middag....lite julmat!

En julklapps bild...de som känner mig vet att jag älskar Mumin <3
Fick lite vinterkaffe och  två  slickepottar av min kusin i Finland * kiitos *
kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar