Välkommen till mig & min värld

söndag 1 december 2013

Första Advent....

Min underbara lillprins kom hem kl 8.30 idag....tidigt...ja, men han vill vara hemma när han ska gå på sin bandyträning som börjar kl 9.30.
Lillprinsen väljer bort sin pappa och pappan har inga invändningar....så varannan helg när lillprinsen förr var hos sin pappa fredag - måndag är numera fredag - söndag....inte mig emot.
 
Lillprinsens träning var 1,5h idag....och nu ville han duscha där, så vi kom hem strax före 12.00. Finaste mannen var iväg och handlade med sin pappa och han kom hem strax före 13.00.
Vi åkte hem till min fina syster & co på en gång....här skulle fina systerdotter M firas - hon fyllde 19år i fredags <3 Då hade hon "tjejfest" med utgång i Gävle...igår hade hon släkten på pappas sida på fika...och vi kom idag - eftersom min lillprins skulle komma hem idag <3
 
Idag är det första advent....och jag är nästan säker på att det är första gången jag inte har plockat fram ngt som har med advent att göra...hmmm
Det blev advent i alla fall....även om jag inte hade tagit fram adventsljusstaken så att vi kunde tända första ljuset.
Ingen snö blev det heller till första advent :(
Men riktigt blåsigt har det varit idag dock...när vi kom hem från min fina syster och vi tände några lampor blinkade de lite oroväckande. Blev inte strömavbrott i alla fall......tack & lov :)
 
kramkram alla läsare och en fin 1:a advent önskar jag er
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar