Välkommen till mig & min värld

söndag 22 december 2013

4:e advent....

I fredags slutade jag kl 15:00...susade hem på E16 och hämtade min lillprins <3 Snabbt hem till Hvb och packade lite väskor....och försökte tänka ut vad jag skulle ha på mig...hmm
In i LillaP igen och ut på E16 igen...halvvägs till Valbo kom vi på att vi glömt packa med tandborste och tandkräm till lillprinsen - suck! Men vilken tur att vi har ett köpcentrum i Valbo ;) Snabbt in där på Apoteket och sedan snabbt in på H&M...vi behövde lite saker därifrån också...he he he
Strax efter 17:00 var vi hos finaste mannen...lycka och kärlek <3

Lillprinsen och finaste mannen skulle ha "pappiskväll" med hamburgare fr Max, ostkrokar och filmmys hemma i soffan <3

Den här mamman blev avsläppt på Fullriggaren strax före 18:00. 

Jag blev bjuden av mitt gamla jobb - avtackad ordentligt med blommor och present Tack <3
God mat och trevligt sällskap bjöd kvällen på...som avslutades uppe på SkyBar med en drink.

Lördagen gick i lugnets tecken. Vi gjorde inte många knop...och det blev mat vid SOS-kiosken innan vi åkte vidare mot Sandviken. Väl hemma åkte jag och handlade lite julmat...även om vi ska äta julbord hos fina syster & co, så vill jag ha lite mat här hemma också :)

Idag är det 4:e advent och lillprinsen har haft årets sista bandyträning...ett gäng trötta grabbar tränade 1,5h på ute is...jobbig is att åka på...den riktigt sög musten ur deras ben (även tränarnas...he he he).

Finaste mannen har varit och julhandlat med svärfar....jag har fixat mitt måste på julbordet...finsk kålrotslåda...doftar juligt :)

Trevlig Advent alla fina <3
kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar