Välkommen till mig & min värld

tisdag 3 december 2013

Tisdag i december...

Idag jobbade jag 7:45-16:15 och det blev en händelserik dag - och ibland undrar jag hur vissa tänker eller inte tänker....hm! 
Om någon har svimmat för att hon har "slagit" huvudet mot en repkant i en sk kompisgunga, ska man kanske inte försöka lyfta upp henne till sittande ställning. Jag lyckades snabbt hindra de vuxna och lyfte upp hennes ben i hög läge och där stod jag tills ambulanspersonalen tog över - stödkrage och fixeringsplatta under ryggen innan de åkte iväg mot sjukhuset. 
På eftermiddagen pysslade jag lite med några barn....de verkar ha saknat någon som gillar att pyssla :)

Väl hemma med min lillprins tog orken nästan slut - middag och tvätt orkade jag med. Skrev några julkort...medans jag njöt av en värmande mugg te' och en Drömkaka bakad av min fina systerdotter M.
Blev även lite plock och disk innan jag nu är redo för sängen....så nu säger jag: God Natt!

kramkram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar