Välkommen till mig & min värld

onsdag 18 maj 2011

Så vackert att hjärtat gråter........

Har varit och lyssnat på estet-elevernas vårkonsert ( Seljansborgskyrka ). Min fina systerdotter går 1:a året & hon var en av solisterna. Hon var först ut av solisterna och hon sjöng " Så skimrande var aldrig havet ". Johannes sa att kusinen sjöng sååååå vackert att han t.o.m grät i hjärtat ( han satt och torkade ögonen..precis som mamma & moster....snyft ). Underbar konsert...Tack!!!

Nu är min underbar M ute på en kvällsprommis...lillemannen ligger och sover...och jag har precis suttit & trätt lite popcorn på tråd...ha ha ha.....behöver det i morgon - när " Badrokarna " ska uppträda igen (ha ha ha)

Är dagens lyckligaste...mitt-i-veckan mys med min underbara M & en massa pussar & kramar från min underbara Johannes <3

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar