Välkommen till mig & min värld

tisdag 10 maj 2011

Fritidshemmens Dag........

Idag har vi varit ute hela eftermiddagen på jobbet.....Vi har firat fritidshemmens dag med korvgrillning ( till mellis ) , olika aktiviteter som fritidsklubbsbarnen höll i och drop-ut fika. Vi hade många glada & nöjda besökare......och underbart väder.....Vad mer kan man begära??

Annars hade jag totalt missat att det var studiedag på Johannes skola idag....och jag hade tydligen av bara farten skrivit på Påsklovslappen att han skulle vara ledig. Hmmmm...dunder miss...ha ha. Men jag var inte den enda som hade missat det....som tur var.....hmm.....men jag erbjöd dem att ta med mig Johannes till mitt jobb. ( men de sa att han kunde vara där....tack!!! )

Nu slappar jag i soffan , avnjuter lite änglakaffe och tittar på Schlager semifinalen #1
kramkram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar