Välkommen till mig & min värld

fredag 6 maj 2011

Fredag......äntligen......

Usch vad jag är trött.....känns som om den här veckan har varit hur lång som helst. Båda mina korta dagar blev långa dagar.... måndagar slutar jag 15:30 och torsdagar 16:15 i vanliga fall. Men den här veckan blev det måndag 18:30 och torsdag 17:30.

Men nu är det fredag....äntligen!!! Jag sitter i soffan hos min underbara M och mår bra - men jag har naturligtvis mamma hjärtat som saknar underbara Johannes *snyft*
Jag skickade ett sms till pappan & frågade om det hade gått bra att hämta sonen och om han hade läst mitt mail , som jag skickade igår. Naturligtvis hade det gått bra - som vanligt! Så skriver han varje gång.....det är aldrig någon variation på hämtningen.

Middagen är avklarad.....pizza...mmm.....gottigott ^^ Och nu lite slötitt på hockey-VM ( Sverige - Frankrike ).....men det blir sängen snart.....håller på och gäspar käkarna ur led.

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar