Välkommen till mig & min värld

söndag 15 maj 2011

Idag ska Johannes Guffa firas.......

Igår var vi till Läkerol Arena och såg Pippi on Ice. Så himla bra , vilken show!!!! Jag förstår att de funderar på att ta showen utomlands :)
Jag & M jobbade lite i en av kioskerna på arenan ( innan föreställningen & sedan i pausen ). Johannes var så himla glad över det...han kunde ju ta lite vad han ville , gratis , medans vi jobbade.
En kollega till mig & hennes man har hand om personal rekryteringen till kioskerna / garderoberna under olika evenemang i arenan. Hon ringde mig förra lördagen och frågade om vi har Johannes hemma denna helg..och erbjöd oss att komma in gratis , om vi jobbade lite ^^ 

Vi var hemma en kortis , sedan bar det av hem till min fina syster & co på middag och schlagerkväll. Maten var supergod som vanligt!!! Tack <3
Sedan hade vi omröstning på hög nivå...Johannes var supersnabb med sina poäng!! Många fick 20 poäng av 10 möjliga....hi hi hi...men många fick minus poäng oxå^^ Island vann vår omröstning men det var Azerbaijan som vann den på riktigt ;) Kul att Eric Saadde kom trea , men hur kunde Italien komma såååå högt upp?? Hmmm..en gåta för mig/oss. Men trevligt hade vi iaf som vanligt!

Nu är söndag och det regnar....en riktigt grå trist dag...men vi ska fira Johannes Guffa idag ( han fyller lite mer än de 43 som Johannes gissade ^^ ). Guffa är min systers man & Johannes Gudfar , därav namnet Guffa ^^
Nu ska här göras ett födelsedagskort till Guffa  - Johannes föredrar att göra egna kort till släkten....de finns inte tillräckligt fina kort på affären  enligt honom *ler*

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar