Välkommen till mig & min värld

torsdag 5 maj 2011

Packning av helgväskor........

Vilken låååång dag det blev idag....pust! Skulle ha slutat 16:15 , hämtat Johannes kl 17:00. Hmmm....det hände lite saker på jobbet som gjorde att jag fick panik-ringa min fina syster och fråga om hon kunde hämta Johannes fr. fritids ( hon slutade ca 17:00 ). Min fina syster är guldvärd <3
Jag blev kvar på jobbet till ca 17:30 & sedan ringde jag och pratade med en kollega som måste ha info om händelsen innan hon kommer till jobbet imorgon. Så det blev 2h övertid idag.

Annars är denna dag en jobbig dag för oss i familjen....Johannes ska till pappa imorogn , han ska ha pappa-helg ( fredag-måndag). Han är extra mammig....kunde han , skulle han krypa in under skinnet på mig min lilla älskling. Ååååh vad det gör ont i mamma hjärtat.
Jag har ett mamma hjärta som längtar tokmycket efter Johannes när han är hos pappa. Och sedan har jag ett annat hjärta som toklängtar efter M när han inte är med mig/oss. Det är mitt liv......att alltid ha ett hjärta som längtar.
Nu är iallafall Johannes helg-väska packad. Det är bara gosedjuren som ska packas ner imorogn bitti -  de är viktiga när han ska till pappa , men här hemma går det hur bra som helst att sova utan dem ( likaså med snuttis ).
Min väska väntar på att få lite innehåll den med. Jag flyttar hem till M i helgen.
kramkram och snart godnatt..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar