Välkommen till mig & min värld

fredag 22 maj 2015

Planeringsdag....headhunting.....fredag.....Let's Dance....vila foten...

Idag har vi haft planeringsdag.....hela rektorsområdets fritidspedagoger. Först skulle det utvärderas före lunch och sedan efter lunch skulle det planeras i de nya arbetslagen.
Vi får se hur det blir......

Igår glömde jag min mobil hemma.....klarade en hel dag utan den :)
Lillprinsen fick ringa pappis istället när han gick hem efter skolan.
Men....när jag kom hem hade jag ett missat samtal fr en rektor (en skola här i kommunen). Ringde nr i morse och sa: Hej jag heter Eija....du har ringt och sökt mig.
Ja, svarade rektorn.....Jag har blivit rekommenderad att träffa dig. Det gäller tjänst som fritidspedagog.
OK, sa jag, men jag har inte sökt ngn tjänst hos er........
Härligt att den här "gamla tanten" fortfarande har chans på jobb....och lite härlig känsla är det allt att bli Headhuntad :)
Sa mina krav...och han vill iaf träffa mig......

Fredagsmys med lilla familjen......Let's Dance 10 år! Anton Hysén är min favvo fast Morgan Alling bjuder på sig själv.

Bild lånad fr Expressen.se

Ikväll är det vila foten som gäller....sjukt trött och öm i foten efter dagens promenad - gick fr Söder i Gävle till finaste mannens jobb....tog mig 1h

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar