Välkommen till mig & min värld

måndag 18 maj 2015

Häxan Surtant.....c'est moi!

Jösses vilken dag....började 8.00 och fick börja dagen med att "bli arg"...löste en konflikt i 40 min.....pust! Sedan fortsatte det bara...dubbel-pust!!
Känns jobbigt att behöva vara den som säger ifrån hela tiden....känns jobbigt att vara den enda barnen säger att de lyssnar på...känns jobbigt att vara "arbetsledare" till vuxna människor som jobbat lääääänge...känns jobbigt att påminna kollegor om saker som de borde ha koll på, men inte har det....
Idag kände jag ett tag att "Nu skiter jag i det här och åker hem...för att inte komma tillbaka någé mer"
Så himla skönt när dagen var slut kl 16.30 och jag satte mig vid mitt skrivbord.

Finaste mannen slutade ca 17.00 och han hämtade mig strax efter det.....så skönt!
Satte mig i bilen med en trött fot som verkligen behöver vila.....Men innan vi landade hemma på Hvb var vi på Bokhandeln och köpte bok #2 till lillprinsen.





kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar